Serhat TUNAR -TDO- 10 journalists working in the same newspaper and the political editor of the Russian-based newspaper Kommersant resigned after two colleagues were dismissed.

In a news published on April 17th, newspaper reporters Ivan Safronov and Maxim Ivanov, based on anonymous sources, claimed that there would be a change in the government in the coming days.

Shortly after the publication of the news, it was revealed that Safranov and Ivanov were forced to resign by the newspaper administration and were subsequently fired.

The owner of the newspaper is known to be the billionaire businessman Alisher Usmanov who is a supporter of Vladimir Putin.

porno izlepornohalı yıkamaciscogaziantep escort bayançankaya escortgaziantep escortgaziantep escort bayanbahis siteleribahis siteleribahis siteleribrazzersgaziantep escort bayangaziantep escort zonguldak escort yalova escort tekirdağ escort